NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Velké problémy s kůží - hrbolky s krví a hnisem
Alča
27.8.2008 
Dobrý den, náš pejsek začal mít silné problémy s kůží, začalo to nejprve tím, že jí měl strašně přesušenou od ocasu až ke krku, k tomu se přidalo něco jako akné - hrbolky, kde je buďto hnis nebo krev, strašně ho to svědilo, koupali jsme ho v allermylu, stříkali aloe first a nasadili antib. Kůže se velmi zlepšila, a přestal se tolik škrábat!! Antib. jsme vysadili a pokračovali dál s allermylem a aloe first, ovšem poslední dobou se opět začínají tvořit nové hrbolky, vzhledem k tomu, že poslední dobou užíval dost antib. (měl problémy s bříškem) nechci mu nasazovat další, tak se chci zeptat, jestli není jiný způsob, jak se toho už konečně zbavit, děkuji moc za odpověď!!  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Iva Librová
4.9.2008 
Dobrý den,
otázkou je, jak dlouho jste antibiotika užívali. Někdy je zapořebí dlouhodobé podávání (i několik týdnů), aby se záněty nevracely. Celkově můžete posílit imunitu betaglukanem nebo echinaceou, vitamíny a minerály na kůži a srst. Obávám se ale, že budou opět nutná antibiotika. To záleží na posouzení kolegy. Aby jste se vyhnula negativním následkům podávejte Pangamin.
S pozdravem MVDr. Iva Librová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Miláčci
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651