NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Kožní problém u tlapek psa
helsoch
29.4.2009 
Dobrý den, máme 1,5letého anglického buldoka. Občas u něho došlo k menšímu zduření a zrůžovění mezi prsty předních tlapek. Většinou mu do druhého dne zmizelo. Nedávno ale došlo k většímu zduření a zarudnutí u jedné z tlapek a mokvalo mu to. Veterinář nám řekl, že jde o bakteriální onem. a na pět dnů nasadil antibiotika Clindamycin. Vše se srovnalo, ale následující den po dobrání antibiotik se zduření opět objevilo. Lékař nasadil další pětidenní léčbu stejnými antibiotiky, ale problém stále přetrvává, i když v daleko menší míře (antibiotika dobral včera ráno). Poraďte, prosím, čím toto bylo způsobeno a proč léky nezabraly? Pejsek je aktivní, bez známek, že by ho něco bolelo. Díky moc  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Andrea Froňková
12.6.2009 
Dobrý den,
problémů související se zánětem meziprstí u pejska může být několik. Nejdůležitější je zabránit pejskovi v lízání packy a tím zhoršení průběhu zánětu. Příčinou může být alergická reakce, Demodikóza (parazit - trudník) či zánět v důsledku výskytu cizího tělesa. Určitě je potřeba důkladné vyšetření a léčbu antibiotiky rozhodně na delší dobu než je 5 dní, při problematických kožních onemocněních je potřeba až 6 týdnů.
S pozdravem MVDr.Froňková 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Morčátko
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651