NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Nadměrné línání
Jana H.
25.12.2007 
Dobrý den, máme 10-ti roční fenku anglického kokršpaněla. V poslední době jsme zpozorovali skoro až extrémní línání. Na těle však zatím nemá žádná holá místa. Jen se jí občas na kůži vytvoří stroupek, který časem odpadne i s trochou srsti. Dalším problémem je nadměrné plnění análních žlázek. Ráda bych se jen zeptala, zda tyto dva problémy mají nějakou souvislost a zda se dají vyřešit. Předem děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Iva Librová
6.1.2008 
Dobrý den,
pokud se na kůži objevují stroupky, které pak odpadávají i se srstí, může se jednat o zánět kůže ať už z jakýchkoli příčin. Navštivte lékaře. Přeplněné anální váčky mohou vyvolávat svědivost v zadních partiích těla. Olizování análního otvoru a okolí, drbání se na bocích a tím i zhoršení kvality osrstění.
Hezký den přeje MVDr. Iva Librová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Roník v akci
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651