NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Psí akné? Zánět!
Martina
13.2.2008 
Dobrý den, prosím Vás o radu mám 3letou stafordici, už od malička trpí na kožní vyrážku...vet.mi říkají že je to psí akné...léčíme to antibiotiky...čisštěním postižených míst betadinem, hypermanganem..je to nepříjemná věc jak pro čubu tak pro mě ohledně toho že stále se to vrací a stále je řešení jen v antibiotikách...někdy se jí to projevuje ve velké míře, většinou to má na tlamičce a bradičce, někdy mezi prsty, momentálně kolem zadečku až ocas...je to ve´ětšinou jemná tkáń..jsou to ošklivé vřídky plné hnisu nebo krve..můžete mi poradit jestli je řešení delšího vyléčení tohoto problému?  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Iva Librová
14.2.2008 
Dobrý den,
u takto citlivých psů se vyplatí pravidelné koupele v antibakteriálních šamponech. Často mají tyto opakující se záněty hlubší příčinu např. nedostatečnou funkci štítné žlázy nebo alergie. Netrpěla v mládí na parazitární onemocnění, které se nazývá demodikóza (vypadávání srsti na hlavě, končetinách)? Bohužel staford patří k plemenům, které mají často kožní problémy. Důležitá je dlouhodobá terapie antibiotiky, podle reakce měsíc i déle.
S pozdravem MVDr. Iva Librová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Terezka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651