NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Vypadávání chlupů
Helena Fišerová
24.5.2008 
Dobrý den. Mám roční fenku kavalír king charlese španěla. Před nedávnem jsem si všimla, že jí na břiše vypadala většina chlupů. Ty co zbyly jsou velmi krátké, jakoby oholené. Ostatní srst má pěkně lesklou a zdravou. Před více než měsícem se začala léčit na zánět okostice přední nohy, obtíže stále přetrvávávají - kulhá a léčení také. Zajímalo by mě jestli by vypadání chlupů mohlo být reakcí na prodělaná RTG vyšetření nebo užívané léky (Phea Pcid, Amoxicilin, Biocal plus, Rimodyl, Tolfedim)? Děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Iva Librová
26.5.2008 
Dobrý den,
domnívám se, že vypadání chlupů s podávanými léky nebo RTG vyšetřením nesouvisí. Není možné, že by jenom línala a narostla jí nová srst? Pokud by se vylínaná místa rozšiřovala navštivte lékaře.
Hezký den přeje MVDr. Iva Librová 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Očista po obědě
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651