NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Průjem po Chasotonu
dana
26.5.2009 
Pejska jsme přivezli ve 3,5 měsících. Hned druhý den dostal podle plánu poslední očkování a jako prevenci na klouby Chasoton. Ke krmení používáme Proplan, občas přidám kousek tvarohu, tvrdého sýru, trochu vařeného hovězího masa. Problém je, že od cca třetího dne neměl tuhou stolici, ale kašovitý kopec. První dva dny bylo vše v pořádku, od chovatelky tedy s problémem nepřijel. Vylučovací metodou jsme zjistili, že problém bude v Chasotonu. Vysadili jsme ho a objednali, na radu chovatelky, Alavis. V 10-ti dnech, kdy dostával pouze krmení byla stolice normální - tuhá. Druhý den po tom, co jsme nasadili Alavis se problém vrátil a už trvá opět týden. Nechodí často cca 4 - 5 x denně. Chci se zeptat může tento problém způsobovat nějaká složka ve výše uvedených přípravcích? Máme vytrvat a problém odezní, až si organizmus přivykne? Případně prosím o doporučení něčeho jiného. Jinak je veselý, ve žrádle ho musíme spíše mírnit. Evidentně mu nic nechybí. Děkuji za radu. D. Mrkáčková  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Pavla Hyclová
29.5.2009 
Dobrý den,
není úplně ideální očkovat psa tak krátce po změně majitele. Zvíře je ve stresu, který je spojen se změnou prostředí, novými lidmi apod. Je lepší pár dní počkat, než se aklimatizuje. Pokud průjem vyvolávájí chondroprorotektiva, vysaďte je. Jsou nasazeny preventivně a když je nebude mít, určitě mu tím neublížíte. Krmte kvalitními granulemi určenými pro danou velikost plemene a věk.
S pozdravem MVDr. Hyclová 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Španělský mastin
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651