NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Zácpa? po léčbě atb
gojan
26.1.2011 
Náš pes má zjištěnou přecitlivělost na bílkoviny, měl na těle vyrážku, která byla přeléčena antibiotiky. Nyní má dietu, krmíme granulemi Hills P.D. d/d, zdá se mi, že má méně častou stolici a to 1x denně někdy obden, je tužší a tmavá. Předtím žral take granule Hills, nedietní, stolici měl 2x-3x denně, pěknou. Jinak žere normálně i se normálně chová, při vyprazdňování nemá potíže.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Dagmar Minaříková
11.3.2011 
Dobrý den.
U jednotlivých diet, převážně u tzv. "nízkozbytkových" může opravdu dojít ke změně frekvence vylučování. Pokud jinak pejsek nejeví příznaky onemocnění není nutné ihned vyhledat veterinární pomoc. Pokud by se ale změnila i konzistence stolice (kašovitá až řídká), ev. by se v ní objevily jakékoli příměsy (př. krev, šlem) bylo by dobré nechat vzorek této vyšetřit.
S pozdravem, MVDr.Minaříková D.  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Border kolie happy Chunky Foxy Fox
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651