NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Reakce na sedalin a problémy se srdcem
hlukacz
29.12.2008 
Dobrý den, prosím o radu. Dostala jsem tablety sedalin, protože náš pes -jezevčík má panický strach z petard o silvestru. Zároveň má problémy ze srdcem a zajímá mě, jestli mu tyto tablety nemůžou ublížit. Na srdce zatím žádné léky nebere. Jaké je doporučené dávkování sedalinu? Děkuji Lukáčová  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Pavla Hyclová
2.1.2009 
Dobrý den,
sedalin by neměl být používán u psů s onemocněním ledvin, epileptiků.. Není ale doporučitelný ani pro kardiaky. Jestli mu může ublížit záleží na míře srdeční vady. Může vést k poklesu krevního tlaku a zrychlené srdeční činnosti a tím k zátěži srdce. Samozřejmě ani stres z petard neprospěje. Dávka je ca 1-2 mg/kg ( malá tableta obsahuje 7 mg acepromazinu, velká 35 mg).
S pozdravem MVDr. Hyclová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
pitbull
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651