NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Záchvaty a ivomec
Nika89
13.6.2009 
Dobrý den, všimla jsem si, že moje potkanka měla v poslední době 2x jakési "záchvaty", projevuje se to tím, že prudce škube předníma nohama a není schopná na ně určitou dobu stoupnout, je taky v této chvíli výrazně lekavá. Tento stav ale trvá tak 30s a poté je opět normální. Myslíte si, že by to mohly být záchvaty epilepsie či mrtvice? Také by mě zajímalo, zda by to nemohla být nějaká reakce na Ivomec, jelikož se momentálně léčí na svrab. Bohužel, veterinární lékaři v mém okolí mi nejsou schopni nic říct, proto se obracím na Vás. Děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Petra Mikulcová
26.6.2009 
Dobrý den,
reakce na Ivomec lze očekávat několik málo minut, max. hodin po jeho aplikaci. Třes může souviset s hyperglykémií, potížemi s kardiovaskulárním, respiračním a nervovým systémem apod. Doporučuji důkladně vyšetřit zvíře a provést i vyšetření krve.
S pozdravem MVDr. Petra Mikulcová 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
LAKI
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651